čtvrtek, dubna 24, 2008

" Vysavači"

No dneska zas budu vyjímečně plodnej a tak si dám ještě jeden příspěveček, na nějž jsem teď přišel. Vzpomněl jsem si totiž na svůj včerejší zážitek z čajovny a tak bych dnes rád zauvažoval nad fenoménem "Vysavačů"...

Z uvozovek je jasný, že zde nehodlám uvažovat nad luxem a jeho variacemi, ale spíš nad zcela unikátní mutací rodu HOMO, jež je svému okolí stejně nebezpečná jako všudypřítomná reklama... Jde o jedince, kteří se od majority fyziologicky ani psychicky nijak neodlišují - jsou však nadáni zvláštní schopností, jež asi nejlépe vystihuje působení televizoru na člověka ve Svěrákově AKUMULÁTORU. " Vysavači" jsou totiž jedinci, kteří z vás svou přítomností a projevem zcela zaručeně vysajou veškerou energii, dobrou náladu, pohodu - zkrátka všechno to, co člověk uprostřed pracovního týdne střeží jak "rodinné stříbro" a kvůli čemuž člověk navštěvuje místa jako čajovny, masážní salony či bary ...

Mě se to bohužel stalo včera, kdy jsem byl konfrontován se skupinkou žen středního věku, které se upelešili v salonku v čajce, k němuž já byl toho času zády. A právě v jejich středu byl přítomen " Vysavač!" Tento byl osobou ženského pohlaví s pěkně nepříjemným hlasem ( bohužel navíc učitelkou, jak jsem záhy chtě-nechtě vyslechnul), která se svojí tlupou zacházela stejně jako s dětmi ve třídě a sice: je stabilně převyšovala hlasitostí svého projevu a řídila diskuzi, resp. provozovala permanentní monolog o svém životě a trápeních v práci a jinde :(((

Tomuto utrpení jsem hrdě vzdoroval cca půl hodiny a to jen kvůli tomu skvostnýmu čaji, kterej jsem si chtěl dopít a pokud možno i vychutnat. Nicméně jakmile jsem dopil, tak jsem raději vyklidil pole a byl rád, že jsem si udržel alespoň zbytky dobré nálady, která mi pak vydržela a kterou jsem pak pro jistotu podpořil pár žejdlíky plzeňského elixíru :))) Každopádně to bylo tentokrát o fous a tak si na závěr neodpustím jednu radu : Potkáte-li "Vysavače a je-li vám milé zdraví vaše, nehrajte si na hrdinu a okamžitě opusťte daný prostor- vaše psyché vám za to bude vděčná!!!

Žádné komentáře: