neděle, dubna 13, 2008

Filmové zážitky tohoto týdne ...

Tenhle týden jsem (stejně jako jindy) věnoval část svého volného času filmíkům dle vlastního výběru. Většinou je to otázka mé aktuální nálady a rozpoložení a tak tomu bylo i tentokrát, ikdyž filmy z tohoto týdne na mne měli nezvykle silný dopad...

Tím prvním byl filmík, kterej jsem viděl už kdysi dávno a z kterýho už jsem si skoro nic nepamatoval, jen že se mi tenkrát líbil - SISSI. Jojo, tahle romantická vecička o ne zrovna romantickém životě někdejší rakouské císařovny Alžběty, mě zasáhla na plný pecky a sedla mi přesně do nálady.
Čímto? Asi tou zvláštní, poklidnou poetikou tohohle filmíku, kterej mi dopřál 105 minut absolutní relaxace, znásobenou možností kochat se krásou 17tileté Romy Schneider, která mě fakt dostala. Snad ironií osudu pak ani ona, stejně jako žena, kterou ve filmu ztvárnila, v budoucnu neměla příliš romantický život( viz. link) ...

Co dodat - nechci se tu příliš rozplývat, každopádně zítra si koupim 2. díl a s chutí si ho dám :) No a abych tak trochu zdůvodnil své vyznání Romy Schneider, dávám k dobru ještě pár jejích foteček...


No ale to nebyl jedinej filmík, kterej mě tenhle týden oslovil! Ten druhej mi vcera nabídla Nova a tentokrát už jsem si toho z děje pamatoval mnohem víc a na film se moc těšil. Byl to Obávaný bojovník s Jet-lim v hlavní roli. Na tomhle filmíku se mi líbí filosofie, která tenhle film (na rozdíl od jinejch, na kterejch jsem vyrostl) prolíná. Tím neříkám, že bych klasický hong-kongský filmy zatracoval, ale přece jen tohle už je jiná liga. Je to film o vývoji jedince a různejch vlivech, který ho formujou - hlavní hrdina neni klasickej klaďas, ale k poznání se dostává skrze fatální životní omyly. Co se mě týče, poslední dobou se posouvám kupředu podobně, ikdyž mé omyly nejsou naštěstí tak fatální - každopádně mě tenhle filmík přivedl na myšlenku oprášit své chabé bojové schopnosti... No uvidíme :)))

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

I inclination not approve on it. I regard as polite post. Especially the title attracted me to read the unscathed story.

Anonymní řekl(a)...

Nice fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Anonymní řekl(a)...

Brim over I acquiesce in but I contemplate the collection should prepare more info then it has.