čtvrtek, dubna 03, 2008

Po x-té ...

Tak už zase začínám - steží si dokážu vybavit pokolikáté a tak jsem se tentokrát schoval za elegantní výraz po x-té. Dlouho jsem tu nebyl a za tu dobu se toho docela dost událo. Nebudu se ohlížet zpět, přece jenom už je to historie :))) Každopádně to byl zajímavej čas a život mi za tu dobu stihl dát pár docela drsnejch lekcí, ale jak se říká: "Vše zlé je pro něco dobré" a "Co Tě nezabije, to Tě posílí" a tak nějak se k tomu stavim i já...

Jednou z věcí, které jsem si z těch lekcí odnesl je opětovná chuť do práce, která u mě byla předtím vcelku nedostatkovým zbožím a můj pedagogický optimismus, resp. jeho zbytky se krčili kdesi v koutě mé duše a pomalu skomíraly ... Teď je stav mého optimismu v normálu, tj. hladina je na rozumné míře bez přehnaných očekávání, ale udržující mě v chodu :)))

Ale proto jsem se do psaní znovu nepustil... Důvodem je silný dojem, který na mne zanechala dnešní gymplácká akademie (více informací zde, viz. jarní akademie), která se konala na "Střeláku" a na kterou jsem se v podvečer vypravil. Pravda trvala cca o hodinu dýl než jsem původně očekával a já kvůli tomu pak musel změnit plány, ale upřímně řečeno jsem toho nelitoval !!! To že máme ve škole spoustu skvělých muzikantů jsem věděl a opět všichni bez vyjímky excelovali!!! Ovšem opravdovým překvapením pro mně byla vystoupení ostatních studentů - nemuzikantů!!! Tolik skvělého humoru a vtipu, tvůrčího talentu a sebevědomí se kterým se jednotliví aktéři na pódiu pohybovali bych u řady z nich nečekal... Nehodlám zde někoho vyzdvihovat, ale zcela upřímně mohu říct, že primou počínaje a některými studenty maturitních tříd konče připravili ZAPLNĚNÉ Střelnici skvělou podívanou a mě donutili o mnohých z nich přemýšlet a popravdě si o některých i poupravit mé dosavadní mínění...

Btw. málem bych zapomněl na naši novou školní kapelu - je to sice věkem (dobou existence) ješte "novorozeně," ale válí to teda fakt slušně :)))


Žádné komentáře: