čtvrtek, dubna 24, 2008

Děti v ringu...

Tenhle týden bych se rád podělil o názor na téma, které v současnosti doslova hýbe médii ve Velké Británii a sice Zápasy dětí v ringu...

Asi tím nejpublikovanějším obrázkem je tato fotografie teprve 5tileté plačící Mii, která se má utkat se svým stejně starým bratrem-dvojčetem...

(převzato z webových stránek deníku The Daily Mail)

Nevím jak se na to dívate vy, ale já z tohohle obrázku nabyl dojmu, že to děvče zrovna moc chutě do zápasu nemá... To neni sarkasmus, jen konstatování, které bych rád dal do kontrastu s vyjádřením otce obou dětí, který je z toho, že jeho děti trénují a zápasí vyloženě nadšen. Nejhorší na tom je, že tento nadšený sportovní fanda má o vztahu svých dětí k boxu jasno: " Miah to miluje - je v tu chvíli jako baletka s boxerskými rukavicemi... " To jak si to užívá je vidět hned na dalším snímku ...

(převzato z webových stránek deníku The Daily Mail)

No nevim, já osobně mám po těchto smímcích chuť si navlíct rukavice a jít si to s tim skvělým otcem vyjasnit mezi provazy!!! :( Ale abych to vytrhával z kontextu, doporučuju si pročíst příslušnou pasáž zde (v AJ), kde se mimo jiné dozvíte, že Mie otec nabízel, že může s boxem kdykoli přestat ( o čemž já dost pochybuju!) ...

Mě osobně bojové sporty v žádném případě nevadí, sám jsem kdysi tak trochu zápasil a dodnes se na zápasy rád dívám. Nejsem ani proti tomu, aby se děti učili bojovým uměním - jen zápasit by měli až od určitého věku - ve věku, kdy si budou moct opravdu vybrat a nebudou se tlouct jen pro potěšení a ukojení představ jejich rodičů...

Žádné komentáře: