pondělí, dubna 14, 2008

O kondičče a´ la Buster Martin ...

Pokud vám jméno v nadpisu nic neříká, nic si z toho nedělejte - já si ho taky zjišťoval až dnes. A kohože jméno jsem to hledal? Hledal jsem jméno pro mě naprosté sportovní senzace - abych se nedopustil nějakého fau paux nazvu ho jedním z nejstarších maratonců na světě :) Je mu 101 a zcela nedávno zaběhl Londýnský maraton - ufff...

Trochu jsem zapátral a nestačil jsem se divit. Buster Martin se narodil roku 1906, samozřejmostí byla vojenská služba a také účast ve 2. světové válce. Od svého odchodu do civilu (1955) pak už jen pracoval - což dělá i teď, protože se v penzi nudil. Mimo svého zaměstnání se také dostal do hitparád se "skupinou" The Zimmers (skupinka 40 důchodců) a singlem My Generation (předělávka songu od The Who ).

FINÁLNÍ SCÉNA Z MY GENERATION

V současnosti pracuje u známé londýnské instalatérské společnosti a jako "vedlejšák" má sloupek v časopise FHM (ForHimMagazine). Jo a taky je považován za nejstaršího zaměstnance ve VB ... Slušný né ???

Ale zpátky k jeho sportovnímu výkonu ... Každýho hned napadne jak to zopakovat - jasně trénink bude nezbytnej, ale jak se dostat na těch 101 let? Zdravá životospráva, nechlastat. nekouřit - klasika. A ono nic - ani nápad - Buster doteď kouří a pije alkohol - dokonce i v přestávka maratonu doplňoval tekutiny pivem !!! No je to vážně unikát ... :)))

Můj obdiv k výkonu tohohle samorosta je o to větší, že můžu srovnávat. Kdysi na vejšce (kam bych se z fleku vrátil) bylo období, kdy jsem kondičně běhával 10 km, což neni žádná extra dlouhá trať, ale zabrat člověku dá... Upřímně si nedokážu představit, že bych si tu dávku tehdy zčtyřnásobil!!! Navíc jsem se dneska odhodlal k pokusu o navrácení mého zpohodlnělého těla dokondice a zaběhl si na úvod opatrný 2 kiláčky... To byl teda nápad - po doběhu mi málem vyskočilo srdce z hrudníku! Ale přežil jsem to a tak jsem mohl napsat tenhle článeček - díkybohu :)))

Žádné komentáře: