neděle, července 19, 2009

Vysmátý léto 2009 aneb Dancing In The Rain

Tak jsem včera zase po roce zavítal na náš kadaňskej rockáč, abych navázal na své účasti na minulých ročnících a pravda popil trochu toho pivka a poslechl si dobrou muziku... Předpověď nebyla příznivá a já už několik dní doufal, že jako už tolikrát nevyjdou a místo deště bude přinejmenším polojasno a tudíž ideální počasí na fesťák...

Nestalo se. Tentokrát se předpověď vyplnila a tak bylo letošní Vysmátý léto převážně deštivý, což mu ale neubralo na kvalitě! Díky tomu jsem si užil legendárního tančení v dešti, ikdyž pravda, často jsem potupně vytáhl i deštník a tančil pro změnu s deštníkem - ale jak říkám, ani to mi zážitek nezkazilo... Co se kapel týče, líbily se mi INNOMINADO - ne proto, že tam jsou převážně gympláci a Willy, ale prostě proto, že se od tý doby, co jsem je slyšel poprvé úžasně vyzpívali a sehráli a jejich performance je prostě úžasná!!!


Taky se mi líbili KRYŠTOF, kteří se mi líbí rok od roku víc a to i přesto, že moc nemusim Krajča, ikdyž i ten mi postupně přestává vadit :))) Skvělá muzika!!!

Moc, moc se mi líbilo ŠVIHADLO, protože reggae, ska (a hudba Beatles a dalších "legends") jsou prostě nejlepší muzika a ten týpek ze Švihadla mi svým projevem silně připomíná MACKA Býho, kterýho mám taky moc rád!!!


No a určitě se vyplatilo vydržet a počkat i na MIG 21, který jsem napoprvé taky nechápal, ale brzo jim přišel na chuť a teď si jejich show skvěle užívám a Macháčka prostě miluju :)))

Prostě to stálo za to, ikdyž se budu modlit, aby přístí ročník byl přece jen bez deště ...

PS: V rámci korektnosti podotýkám, že fotky nejsou moje, ale bráchovo a tímto mu za ně děkuju! :)

Žádné komentáře: