pátek, července 17, 2009

Óda na manžela dle Petry Paroubkové

Teda už jsem se začínal bát, že si pěkně dlouho neškrtnu, protože jsem nemohl najít žádný vhodný téma, ale nakonec se přece jen urodilo :) Pravda ne v mojí hlavě, ale i jako impuls to bylo tak silný, že jsem nezaváhal...

Nevěřím, že to někomu uniklo, ale včera se zase jednou otřásla zem a novináři trpící během tzv. "okurkové sezóny" nedostatkem témat měli zase o čem psát. To když Petra Paroubková zavítala zase jednou na svůj blog a tentokrát zde zanechala chvalozpěv na svého manžela, který sama nazvala "ódou na manžela" . Slíbil jsem si, že nebudu jedovatej a tak se omezím na základní informace. Celý elaborát je obecně vzato infantilní zpovědí, která by se hodila například do legendární bravíčkové rubriky "LÁSKA, SEX, NĚŽNOSTI" a absolutně by neměla vzejít z hlavy (nebo odkud se vzala) manželky jednoho z našich vrcholných politiků. Pravdou je, že pominu-li tento aspekt, tak jsem se už dlouho takhle nezasmál !!!

Ještě než přijde odkaz na "Ódu" samotnou, neodpustím si jednu poznámku, která svědčí o tom, že autorka (P.P) nebyla v době psaní svého příspěvku zcela soudná, protože jako důkaz o galantnosti svého manžela uvádí příhodu, kdy Jiří Paroubek ve snaze pomoci své manželce se vzpírajícím se slunečníkem "přeletěl asi deset metrů a přiskočil mi na pomoc." Já vážně nechci bejt jedovatej, ale jak jsem si zjistil, tak aktuální rekord ve skoku dalekém je 8,95 a jestli to Jiřímu Paroubkovi skáče, tak by se měl přeorientovat na atletiku získat pro naši malou zemičku pár medailí :)))) Dokud mu to skáče !!!! No posuďte sami - upozorňuji, že následující článek není pro slabé povahy a osoby, které mají slabší bránici- čtěte zde...

Jinak pokud se bavíme o přehmatech manželek, tak u mě má Petra Paroubková za tento počin stříbrnou pozici, protože, věřte nebo ne, existuje ještě jedna žena, která ji dokázala trumfnout! Zlato má v této pozoruhodné disciplíně manželka šéfa britské MI6 (špionážní oddělení), která na stále oblíbenějším Facebooku zvěřejnila fotky z dovolené a informace o své rodině včetně zaměstnání svých dospělých dětí a informací o rodičích manželů a v neposlední řadě také jména známých herců a diplomatů, s nimiž pojí rodinu přátelství. Tak to si zlato fakt zaslouží :)))

2 komentáře:

J-Lo řekl(a)...

Úžasná je tahle pasáž: "První vstává on, jde hned plavat a cvičit. Pak mě něžně vzbudí a vyvenčí psa." Představa, že mě někdo vzbudí, když krásně spím, a pak jde hned pryč, je možná jen v Paroubkově případě.

Jinak ovšem soudím, že má Petra P. naprosté právo vyjadřovat se infantilně a pro mnohé prostě jako pitomá blondýnka, protože manželky vrcholných politiků nevolí lid, ale tito politici, a tam proti gustu žádný dišputát. Petra to myslela dobře, a že jsme se zasmáli je jen vedlejší produkt. Jako ženská mi prostě nevadí, zvlášť když po mně nechce, abych ji volil někam do parlamentu, což třeba chce Káťa Žak;), což mi na ní vadí, i když mi i ona jako ženská přijde v pohodě. Tolik můj názor.

M. Z. řekl(a)...

Díky za něj - téměř ve všem s Tebou souhlasim :)