úterý, července 07, 2009

První prázdninová

Po delším čase, jak se už ostatně stává mým (zlo)zvykem jsem opět zavítal na svůj vykecáváč. Je za mnou první tejden prázdnin a já si ještě vůbec neodpočinul - ikdyž hlavu jsem si vyčistil dokonale :)))

A po zralé úvaze a déletrvajícím přemítání o tématu jsem se rozhodl, že méně je někdy více a tak se nebudu dneska o nic pokoušet a radši to ukončím. Zkrátka stále žiju a až mne bude něco pálit nebo mne něco zaujme, tak se ozvu...

Užívejte prázdnin (pokud je máte) a pokud je nemáte, tak užívejte života :)))

PS: Jednu novinku přece jen mám a sice, že jsem si dnes konečně pořídil tibetskou vlajku, kterou s největší pravděpodobností vyzdobím kabinet - třeba pak budu hodnější a příjemnější na studenty :)))

2 komentáře:

Pavlí Ká řekl(a)...

Jeee, ach joo, já udělám maturitu, odejdu z gymplu a vy zrovna začnete být hodnější a milejší na studenty.A jak k tomu přijdem my,čerství maturanti, na který ste byl ty léta nevrlej a přísnej?!:)
:-D

M. Z. řekl(a)...

Nemyslim, ze zrovna na vás bych byl pes - a pokud jo, tak jste si to určitě zsloužili a bylo to pro vaše dobro :)))