pátek, srpna 06, 2010

Když děti píší Bohu... :)))

Tak zase o víře, ikdyž tentkrát poněkud jinak. Dneska mi brácha poslal mail s pár veselejma vkazíkama, který měly bejt dílem dětí, které psaly krátký dopis Bohu. Musim říct, že se mi to fakt zalíbilo, ale díky své šťouravosti jsem okamžitě zapochyboval o deklarovaném původu...

No, neni nic lehčího než si to věřit, což jsem udělal a zjistil jsem tak, že ony vzkazíky jsou opravdu tím, čím mají být a že těchto vzkazíků už dokonce vyšly min. 2 knihy, které si s největší pravděpodobností brzy zakoupím.

Je úžasné s jakou bezprostředností se děti na Boha obracejí a tak pár takovejch vzkazíků nabízím... Nejprve pár humorných:

"Milý Bože, podle mne je bible skvělá. Napsal jsi ještě něco jiného?" Katka.

"Milý Bože, na karnevalu budu za čerta. Nebude ti to vadit?" Pepík.

"Milý Bože, je pan farář tvůj kamarád a nebo se znáte jenom pracovně?" David.

"Milý Bože, opravdu jsi chtěl aby žirafa vypadala takhle nebo jsi ji trochu zpackal?" Dora.

"Milý Bože, jsi opravdu neviditelný nebo je to jen trik?" Lucka.

"Milý Bože, proč se v bibli nepíše i o paní Bohové? To jsi s ní ještě nebyl ženatý, když jsi to psal?" Jakub.

:)))

To ale není vše, protože mezi těma vzkazíkama se daj najít i takový, který nutí k zamyšlení, nebo naopak překvapují svou hloubku a přímočarostí, které my dospělí, vzdělaní, přechytračelí nejsme a asi už nebudeme schopni... :

"Milý Bože, od té doby, co tě znám, si vůbec nepřipadám sama." Káča

"Milý Bože, vsadím se, že je pro tebe velmi těžké milovat všechny lidi na celém světě. V naší rodině jsme jenom čtyři a mně to tedy moc nejde." Anežka

"Milý Bože, kdybych já byl Bohem, mně by to tak dobře nešlo. Drž se!" Filip

"Milý Bože, četli jsme, že Thomas Edison vyrobil světlo. Ale v nedělní škole nám říkali, žes to byl Ty. Vsadím se, že Ti ten nápad ukradl." Donna

"Milý Bože, zlí lidé se smáli Noemu - "Stavíš archu na souši ty blázne." Ale on byl moudrý a držel při Tobě. Udělám totéž." Eddie

"Milý Bože, myslím, že by nikdo nedokázal být lepším Bohem než jsi Ty. Chtěl jsem jen, abys to věděl, ale neříkám to proto, že už Bůh jsi ." Charles

... Předpokládám, že jste uhodli, že poslední tři jsou převzatý z anglickejch stránek, proto ta nedělní škola :))) Tak ještě jeden ...

Co k tomu dodat? Snad jen, že je škoda, že už nejsme takových jasných formulací schopni a všechno musíme rozsáhle a "učeně" vysvětlovat...

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Genial post and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.

Unnati Aranya Apartments Noida řekl(a)...

This was actually what I was looking for,This for sharing and keep up the good Information…
unnati the aranya
aranya sector-119 noida
aranya sector 119 noida
aranya apartments noida