sobota, března 13, 2010

Tak to mi hlava nebere !!!

Tentokrát budu zdá se o něco "plodnější" a tak nabízím ještě jeden příspěvek. Popravdě jsem měl nutkání napsat o dnešním tématu již včera, kdy jsem se o tom dozvěděl, ale raději jsem se na to vyspal...

Včera jsem se jako každý pátek (pokud mi do toho nic nevlítne) uvolňoval s Krausem, což se mi dařilo do chvíle, kdy si pozval třetího hosta, kterej mi absolutně vyrazil dech a rozproudil krev v žilách tak, že jsem to pak rozdejchával ještě notnou chvíli!!! Hostem byl totiž majitel CESTOVNÍ KANCELÁŘE PRO PLYŠÁKY !!???!!!

Ten pak z vážnou tváří líčil, jak kancelář funguje a jaké služby plyšákům nabízí a musim říct, že jsem měl pocit, že jsem se zbláznil... Jelikož jsem si nebyl jistej, zda mně neklame sluch, rozhodl jsem si najít webovky týhle zvláštní cestovky a spolehnout se na zrak - koneckonců co je psáno, to je dáno...

Tak tedy, cestovní kacelář se jmenuje Toy Traveling a opravdu nabízí dovolenou pro plyšáky a to hned ve třech variantách: Základní balíček za 90 euro (!!!) nabízí balíček fotografií z výletů, certifikát, vytvoření profilu (kde jinde něž na některé ze sociálních sítí), překvapení a denní komunikaci (dle slov majitele vám váš plyšák pošle z dovolené každý večer email, kde vám sdělí kde byl a co dělal!?!).

Pokud si ještě připlatíte, zajistíte svému oblíbenému plyšákovi navíc např. aromaterapii (v balíčku za 140 euro) či dokonce masáž (v balíčku za 150 euro)... Musím přiznat, že ani zraková kontrola informací mně nezbavila pocitu zmatení a pořád nevim, jestli jsem se zbláznil nebo ne.

Taky si ani po podrobném prostudování webovek "cestovky" nejsem jistej, jestli jde o nějakou recesi nebo to někdo opravdu provozuje a najdou se takoví blázni, že za něco takovýho opravdu platí. No jestli jo, tak to už se tenhle svět opravdu zbláznil a lidstvo totálně zdegenerovalo a zachránit nás může snad jen zázrak ...

Možná se zde nabízí i taková netradiční anketní či diskuzní otázka, kterou prosím neberte osobně: "Je někdo z vás takovej "magor", aby za 90 (nebo nedejbože za 150) euro poslal svýho plyšáka na dovolenou??? :)))

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/309292320520020-den-d-ii-rada/
zhruba 31. minuta
T.

Anonymní řekl(a)...

Jak naznačuje předchozí komentář, ono by to s "toy"cestovkou nebylo ani nijak vyjímečné, jako to, že na rozjezd cestovky přispěli investoři v pořadu Den D na ČT 1. Proti gustu ... Jarmila B.

Anonymní řekl(a)...

Tak to já se zas upřímně po dlouhé době zasmála....hlavně u "cestování Honzíkových bot" :-D.Jen si představ jak jdeš po Václaváku a kolem jede limuzína na na sedadle sedí plyšák :-D.Fakt mazec!Nedávno jsem četla titulek,že chlap se oženil s polštářem,do kterého se beznadějně zamiloval.Takže Ti odpovím takhle....Ano takoví lidi jsou :-P. H.

Vančís řekl(a)...

No Bóže...třeba taková krysa Myrta - na tu už byla napsána óda i báseň a úplně běžně s Pájou kalí ve Flamendru, takže proč by si nemohla vyrazit za pár éček i na dovču? ;-)

Pavlí Ká řekl(a)...

Vančís, Myrta by nikdy sama na dovolenou nechtěla a i kdyby, vydělala by si na to sama, víš? Protože je příliš hrdá na to, aby po mně chtěla 90 éček na dovču





:D

Vančís řekl(a)...

O tom vůbec nepochybuju, Pájo ;-) A právě proto jsem tu taky položil jen řečnickou otázku, která nic nevylučuje - hrdá Myrta může samozřejmě na dovču vyrazit klíďo-píďo za svý a vzít s sebou třeba Vemblouda a (na přistýlku) jeho kamarádku Kůčičku z Brna...a to bude jako fakt dost hustej trip :-)

rn řekl(a)...

Jj, v Německu už takový Plüschtiere-Reisebüro funguje několikátý rok a zdá se, že je to i dneska náramný byznys. Tak proč ne, když to někomu udělá radost. Představuju si to v reálných barvách - majitel netrpělivě vyhlíží na nádraží, až se vrátí jeho plyšový miláček, aby si s ním mohl po zbytek večera vyprávět o jeho nových nevšedních zážitcích... Vždyť si to zaslouží, je na tom gauči pořád doma tak sám... Pecka! :-)

Pavlí Ká řekl(a)...

No, ale nic to nemění na tom, že je to i tak docela šílený... když to vezmu z "dětinské" stránky, proč posílat plyšáky na dovolenou samotný? Proč je nevzít s sebou na naší dovolenou?
A z té realistické- je to kravina. To mi už přijde lepší virtuální hřbitov pro zesnulé (dříve ovšem doopravdy živé, nikoli plyšové) domácí mazlíčky, jak inzerovala jednou Beena z Prahy, dříve z Brna na svém blogu.
Lidi, vykládejte mi o tom, že dnes, v době ekonomické krize, nemáte prachy a uživí se cestovka pro plyšáky!


:)