čtvrtek, března 25, 2010

Nová mantra ODS

Ačkoli se snažím se politice vyhýbat, tentokrát se tomu neubráním... ODS si totiž dnes zvolila nového volebního lídra a ten se náridu hned nesmazatelně zapsal do paměti :))) Myslim, že se o tom ještě bude dost mluvit, každopádně pokud jsem ve vás vzbudil zájem, pusťte si rozhovor s Petrem Nečasem v dnešních Událostech, komentářích :)))))

Kontrolní otázka zní? "Co je nyní cílem ODS?" :)))))) (kdo si to po tolikerém zopakování nezapamatoval, neměl by asi ODS volit) :))))))))))

6 komentářů:

J-Lo řekl(a)...

Tak jsem si to celé poslechl a nevím, co je na něm, krom šílené moderace, zvláštního:))) Na mantru otázek mantra odpovědí;)

Vančís řekl(a)...

Přesně tak - na blbou otázku, blbá odpověď...ty snad tenhle princip neznáš? ;-)

M. Z. řekl(a)...

Vy dva modráci :))) Je mi jasný o co šlo, ale nemůžu si pomoct - mě ty otázky přišly odpovídající situaci, ale to omýlání téhož mě rozesmálo a taky trochu uklidnilo - s tímhle lídrem to vážně nevyhrajou :)))

J-Lo řekl(a)...

Otázky chtěly z dotazovaného dostat předem vykonstruované odpovědi formulované dotazujícím - to podle mě vůbec není principem interview - a tebe odpovědi rozesmály, protože jsi chtěl taky slyšet ty vykonstruované, které by tě taky rozesmály. Nejvetší předností "modráků" jsou jejich největší chyby, přece;)

Vančís řekl(a)...

A když už jsme u tý politiky - jestlipak se gympl zúčastní letošních studentských voleb?

M. Z. řekl(a)...

Pro J_lo: No musim říct, že termín vykonstruovaný mě v týhle souvislosti trochu irituje, protože o tom, že ten rozhovor s Topolánkem média zkreslila jsem už slyšel dost a ačkoli jsem ten záznam slyšel celej, tak nevim, odkud to "vytrhl"... A to se týká i tohohle interview - vzhledem k tomu, že se jednalo za zavřenejma dveřma, tak mi dané zjišťovací otázky přišly legitimní, ale to je evidentně věc názoru a tak to nechme końovi, bo ten má větší hlavu :)))
Pro Vančíse: Nevim, o tomhle projektu jsem samozřejmě slyšel, ale osobně na to nemám čas a jestli se toho chytil někdo z kolegů jsem nezjišťoval...