pátek, srpna 21, 2009

Nejdřív vajíčka, teď kameny - prostě politická kultura po česku

Když před několika měsíci prolítlo na předvolebním mítinku ČSSD vzduchem první, popsané vajíčko, přišlo mi to jako docela vtipná věc...

Když se později rozpoutala vajíčková kampaň a na mítink téže strany se svolali všichni, kdo si chtěli anonymně ztropit výtržnost a možná si vyléčit i nějakej ten komplex, už mi to tak vtipný nepřišlo...

Když jsem se pak o tom bavil, resp. dohadoval s člověkem, kterej týhle akci fandil, snažil jsem se mu vysvětlit, že takhle se politika nedělá a že by se to klíďo mohlo stát počátkem něčeho mnohem horšího...

Kdybych se měl citovat, tak jsem doslova řekl: " Dneska jsou to vajíčka, příště to budou kameny..."

A už je to tady - tentokrát je sice cílem útoku Mirek Topolánek a útočníků bylo podstatně míň, ale zato opravdu házeli místo vajec kameny!!! Doufám, že dál to snad už nepůjde, protože si nechci ani představit, co by mohlo přijít příště, ikdyž mám obavy, že v tomhle státě se vždycky pár podobnejch individuí najde ...

Žádné komentáře: