sobota, září 08, 2007

Akt

"Právě jsem se vrátil z Hradu, ehmm totiž ze Střelnice..." :) Omluvte tento chaby pokus io vtip, ale chtěl jsem tenhle příspěvek začít zvesela a nic lepsiho než parafráze tohoto "profláknutýho" výroku mě nenapadlo... Pravdou je, že náš nový KD moc v lásce nemám - je malej a má i spoustu dalších chyb - zkrátka pořád nostalgicky vzpomínám na ten starej, ale tentokrát mi to prostě nevadilo!

Do Kadaně totiž KONEČNĚ zavítalo legendární Divadlo Járy Cimrmana!!! Myslim, že "našincům" není třeba říkat víc, ale pro ty, co snsd (NEDEJBOŽE) o Cimrmanovi nikdy neslyšeli nabízím krátké info. Vystoupení se drželo klasického scénáře, tzn. že jako první přišla na řadu úvodní přednáška - v tomto případě to bylo minimum z Cimrmanologie :) Jako vždy to bylo bezchybný a pokud tam nějaký chybičky byly, tak byly cílený :)

Po přestávce pak přišla na řadu samotná hra AKT... Nemá cenu popisovat děj - koneckonců co do děje se toho ve hře zas až tolik neděje :) - pravdou je, že všichni aktéři podali minimálně 200 % výkon a tomu odpovídal výsledek... Když k tomu připočétám, že jsem tam potkal i pár známejch, který jsem fakt rád viděl, tak mi z toho vychází skvěle strávenej večer, kterej hodlám uopakovat tak brzy, jak jen to bude možné :)))

Žádné komentáře: