středa, července 26, 2006

"KŘIŽÁCI"

Tak už je to tady - můj první opravdový příspěvek... Jak jsem již zmínil, jeho téma mohlo být jakékoliv, tentokrát to bude o něčem, co mě "rozpálilo doběla"...

Předem se omlouvám všem milovníkům historie, protože tento příspěvek v žádném případě nebude o středověkých rytířích, nýbrž o lidech současných. Tak tedy k věci...

Dnes jsem po dlouhé době opět navštívil klasický plavecký bazén. Musím říct, že jsem málem zapomněl, jak skvělá věc plavání je. O to víc mě rozčilují lidé, kteří mi tento zážitek kazí! Ano, konečně vám odhalím, kdo vlastně jsou ti novodobí "křižáci".

Řeč je o lidech, kteří nerespektují značení plaveckých drah a vesele si plavou bazénem na šíř. Chápu, že pro občasné plavce to není problém - těch pár bazénků, co za odpoledne naplavou jim to nikterak nenaruší. Ale jsou i lidé, pro které je plavání součástí kondiční průpravy a těm takoví "plavci" jejich trénink naruší! Já osobně je vůbec neberu na vědomí (ani nemůžu, pokud plavu třeba kraul) a čas od času některého u nich "přejedu"... Budiž tedy tento článek pro "křižáky" varováním :)
M. Z.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Keep up the good work. thnx!
»

Anonymní řekl(a)...

Your are Excellent. And so is your site! Keep up the good work. Bookmarked.
»