čtvrtek, července 08, 2010

"Čistokrevná " fotbalová reprezetace - ano či ne ?

Původně jsem si chystal příspěvek o tom, kterak se u nás ve Březně proháněl gen. Custer a indiáni, ale pod vlivem dnešní diskuze, kterou jsem pročetl při snídani ho ještě o den dva odložím (ale bude!!!). Dneska se dotknu tématu, o kterém jsem dosud nikdy nehovořil, protože kromě základních informací o něm moc nevim - o fotbale...

Včera jsem totiž náhodou viděl druhej poločas zápasu mezi Německem a Španělskem a tak jsem dneska neváhal a otevřel si ráno diskuzi k tomuto zápasu pod jedním ze článků. Očekával jsem, že zde najdu obvyklé "odborné" analýzy průběhu zápasu a výkonů jednotlivých hráčů, ale diskuze se vedla poněkud jiným směrem - viz názvy příspěvků:

Za němce hrají poláci,černí a turci... / Za Španěly i chobotnice Paula. Taky rasový ksindl! / Hlavně tam hráli skutečně Španělé/ Doufejme,že za nás jednou nebudou hrát ukáčka

Zkrátka a dobře diskutétům vadilo, že "nároďák" je plnej přistěhovalců, což by podle nich bejt nemělo. Souhlasim a když na chvíli odskočim jinam, tak to, že Slovenskou medaili z běhu a lyžích vyhrála Ruska, která žije na Slovensku pár let, je fakt úsměvné... :)

Jsem asi staromilec, ale za národ by měli závodit jen jeho občané, ale pozor!!! Jestliže je dnes v naší republice spousta přistěhovalců, kteří zde trvale žijí a rodí se jim tu děti, pak tyto děti jsou také Čechy a tak mají právo reprezentovat svou zemi!!!

Jelikož jsem šťoural, tak mi to nedalo, abych ty chlapce v diskuzi trochu nepopíchl, a tak jsem se jim podle jejich teze snažil vysvětlit, že třeba za USA by museli "čutat" jen samí indiáni :)))

No a abych je vyvedl z omylu, tak jsem zapátral a vygoogloval si některé členy naší "repre" jejichž původ taky nebude úplně "košer" a tak bych podle jejich teze zakázal přístup do repre např. pánům: Jankulovski, Hübschman, Papadopulos, Heidenreich, Böhm.

A to už se jim vážně nelíbilo :)))

Abych to nějak uzavřel, tak co se mě týče - jsem proti účelovému udělování občanství sportovcům, ale nevadilo by mi, kdyby za českej nároďák hráli Češi s ukrajinskými, vietnamskými, polskými, řeckými, mongolskými či jinými rodiči /předky.

Žádné komentáře: