úterý, února 16, 2010

Zcela mimořádně ... o sexu :)

Doufám, že jsem vás nalákal a ikdyž to bude něco trochu jinačího, než jste asi čekali, tak vás nezklamu. Impulsem pro dnešní příspěvek nebyla náhlá touha vypovídat se ze svých fantazií, ale opravdu pozoruhodnej obrázek, kterej mi přišel do mailu a kterej jsem si prostě nemohl nechat pro sebe. Dle mého zdroje by to mělo být z časopisu Vlasta z roku 1950, ikdyž dle ilustračních fotografií k článku bych si tipoval, že je to spíše předválečné, nicméně to nic nemění na obsahu, kterej je opravdu zajímavej. Konečně, posuďte sami :))))))

4 komentáře:

Kuba řekl(a)...

Já si myslím, že bychom měli najít dobrovolnici, která to vyzkouší a dokáže nebo vyvrátí tuhle "zaručenou metodu"!

M. Z. řekl(a)...

Popravdě řečeno jsem měl taky nutkání tam přidat PSku s výzvou k ověření této metody, ale má vrozená stydlivost mi to neumožnila :)))

Kuba řekl(a)...

Vaše vrozená co prosim? :D

Anonymní řekl(a)...

Hanule: tak to mě taky pobavilo :-D