středa, října 10, 2007

Posledních 31 dní...

Tak jsem tu zas ... Po měsíci ... Tentokrát však zasáhla vis maior a upoutala mě na čas na lůžko... Teda jestli něco nesnášim, tak jsou to nemoce :(((

A co se během toho měsíce stalo, respektive o co jsem za ten měsíc přišel? Má nepřítomnost ve škole mě stála 2 týdny vyučování a možnosti posunout se v látce dle plánu a moji čtvr´táci tak zůstali ochzeni mimo jiné o témata jako "Rusko za posledních Romanovců" či "americká občanská válka" ... Já přišel o tři víkendy, které aktuálně trávím osvobozující fyzickou prací a díky tomu se práce zastavila... Přišel jsem o divadelní představení Petrolejové lampy. Za vůbec největší ztratu však považuju to, že jsem se nemohl zúčastnit třídního srazu naší základky po 10ti letech, kterej jsem, spolu s jednou osůbkou, svolal a zorganizoval, všechny jsme obvolali, sehnali kontakty atp. No a nakonec jsem to byl já kdo se neukázal... :(

Na druhou stranu jsem jen netratil ... Krom jiného jsem například objevil nové televizní pořady a seriály, které jsem normálně neměl šanci ani čas sledovat (někdy naštěstí), také jsem měl čas na čtení a jako vůbec největší pozitivum vidím v získání nových "e-přátel" (Bůh žehnej internetu). Je úžasný, že člověk může z postele debatovat s lidma na druhým konci planety :)))

Žádné komentáře: