čtvrtek, prosince 07, 2006

Gympl je bloggerů ráj aneb "Cesta do hlubin študákovy duše."

Dneska to bude trochu z jiného soudku - nebudu nic glosovat, nebudu se z ničeho vyznávat- vyhnu se politice, kauzám - prostě všem tématům, kterým jsem se v těch několika málo příspěvcích dosud věnoval...

Dnes bych se s vámi podělil o můj zásadní objev, který jsem dnes učinil! Tedy k věci - jako obvykle jsem zjišťoval, co novýho se objevilo na blogu mého kolegy (link níže). Poté co jsem si pročetl nejnovější příspěvek jsem zabloudil očkem do sekce Oblíbené blogy a s překvapením zjistil, že mezi oblíbenými blogy jsou dva patřící dvěma studentkám z letošní 3.B! Jelikož jsem v té třídě loni učil
(nebo se o to alespoň pokoušel), neváhal jsem a jejich blogy si pročetl podrobněji. Pak jsem už téměř instinktivně mrknul na jejich odkazy a, světe div se, objevil jsem blogy několika dalších studentek z 3.B. Tutéž procedůru jsem absolvoval na každém blogu, leč k dalším blogům našich studentů už jsem se nedostal...

Aniž bych si chtěl hrát na kritika či recenzenta (koneckonců, pokud vím, tak žádná teorie blogu dosud nevyšla) - musím konstatovat, že mi holky svými blogy udělaly opravdu radost. Jejich příspěvky jsou velice zajímavým počteníčkem, řada z nich podněcuje člověka k zamyšlení - zkrátka a dobře stojí za přečtení. To chci říct je, že mi tahle on-line tůra poskytla neocenitelnou možnost poznat vzorek našich studentů z jiného úhlu než jak k tomu běžně dochází ve škole a co se mě týče, jsem s tím co jsem zjistil navýsost spokojen :)

Tolik tedy můj pohled na věc - pokud vás to zaujalo nebo pokud chcete absolvovat totéž co já a udělat si vlastní názor - začněte zde...

M. Z.

1 komentář:

wes řekl(a)...

Don´t worry Mr. professor... naučil jste nás toho hodně užitečného;)btw. very good post so bye:)