čtvrtek, září 21, 2006

Paroubkova ostudná rétorika

Uff, musím se přiznat, že v září se mi tato bohulibá činnost příliš nedaří... Pravdou jem že to není nedostatkem času - právě bojuji s nemocí, takže jsem upoután na lůžko a tak bych čas měl, ale prozatím tuto činnost odsouvám do pozadí. Teď jsem, ale zpět a nemůže za to nikdo menší než náš ex-premiér Paroubek!

Před chvílí jsem shlédl a vyposlechl tiskovou konferenci o reakci ČSSD na vřerejší oznámení možného propojení ČSSD s odposlechy NĚKTERÝCH politiků a novinářů. Pomineme-li rozhočření
páně Paroubkanad "špinavostí" této kauzy a již tradičních výzev k odstoupení představitelů ODS, mě tentokrát zarazila zmínka o " Noci dlouhých nožů"!!!
Nevím kdo je autorem Paroubkových projevů, ale fakticky od onoho "legendárního" povolebního projevu, který hovořil o únoru 1948, se v jeho projevech podobné příměry vyskytují. Bohužel ani v jednom případě se nejdná o příměry vhodné a vzhledem k událostem na které odkazují, považuji jejich užití spíše za ostudné. Možná by si autoři těchto projevů měli dostudovat onu dějepisnou látku a pak se hluboce zastydět...


Koneckonců přirovnávat personální změny na postech náměstků na jednotlivých ministerstvech a dalších institucích a úřadech s " Nocí dlouhých nožů" je toho důkazem!!!

M .Z.

Žádné komentáře: